Üdvözöljük a Könyvtárostanárok Egyesületének portálján!

A Könyvtárostanárok Egyesületének
hivatalos oldala

Iskolai könyvtárak nemzetközi hónapja
hivatalos magyar oldala

 

Könyvtárostanárok 8. szellemi műhelye

Dátum: 
2019 May 29
program helye: 

Bp. OPKM

 Rigai könyvtárak üzenete 

 

KTE Tavaszi Szakmai Nap

Dátum: 
2019 Mar 20
program helye: 

Budapest

A rendezvényen 184 fő vett részt.

 Digitális tananyagfejlesztés az én könyvtáramért

 

Publikációk a Könyvtárostanárok Egyesületével kapcsolatban

A legfrissebb:

GÖNCZI László: A könyvtárpedagógiai elmélete és gyakorlata. In: Rácz András (főszerk.): Könyvkultúra Magazin Online. Bp., Kello, 2019.05.09. URL: http://konyvkultura.kello.hu/kritika/2019/05/konyvtarpedagogia Utolsó letöltés: 2019.05.15.

Szívesen vesszük a további bővítéseket, javaslatokat, publikációkat.

Lett Könyvtárosok 20. Konferenciája

Dátum: 
2019 Apr 16
program helye: 

Riga

A Lett Könyvtárosok Egyesülete (http://www.bibliotekari.lv/) meghívta Rigába a 2017-es wrocławi IFLA konferencián tartott előadásunkat (http://www.ktep.hu/WLIC2017) országos konferenciájukra.

A koferencia címe: Latvijas bibliotekāru 20. konference “Bibliotēkas – dialogs ceļā uz pārmaiņām”
Időpontja: 2019. április 16.
Helye: Lett Nemezeti Könyvtár, Riga

XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

Dátum: 
2019 Apr 27
program helye: 

Budapest

Az immáron 26. alkalommal megrendezésre kerülő Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál a nemzetközi könyves világ jegyzett eseménye, a térség meghatározó szakmai és kulturális fóruma. A 26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál 2019. április 25–28.

Az iskolai könyvtárak működési feltételei

2017-es statisztikai adatokkal bővült listánk.

A KTE tagjai 2019-ben

Iskolai könyvtárak az információs műveltségért

Digitális Témahét 2019
"Iskolai könyvtárak az információs műveltségért" különdíj

 

A KTE tagjai 2018-ban

Sablon könyvkészítő feladatokhoz

A diákok gyakran kapnak olyan egyszerűnek tűnő feladatot, hogy készítsenek egy „könyvet” egy témában. Célunk, hogy ehhez olyan formát adjunk, ami segíti a formai kivitelezést, hiszen a tanulók maguktól nem is gondolnák, hogy a könyvnek milyen sokféle része van, és azoknak mind-mind funkciója, formai elvárásai.